2014. január 28., kedd

Női hangok

Túra után Tóni szólt Attilának, a sofőrnek, hogy Csabát teljesen haza kell vinnünk, mert estére színházjegye van. Ez tíz perccel későbbi indulást jelentett, amíg Attila megtalálta a célpontot a GPS-en.
- Ha már Pestre értünk, én el tudlak navigálni - ajánlotta fel Csaba.
- Az nem jó- világosította fel Sanyi. - Attilának az kell, hogy a női hang mondja.
- Lehet úgy is, hogy Csaba nekem mondja és én tolmácsolom - vetettem fel, mint az autó egyetlen női hangú utasa.
- Nem jó, a GPS-ből kell. Attila csak a GPS után hajlandó menni. Idefele is összevissza kavartunk Pesten a rakparton, mert a GPS úgy mondta.
A GPS végre megtalálta a célpontot és elindultunk. Hamarosan meg is szólalt.
- Ez egy másik női hang - állapította meg Sanyi. - És ez magázódik, az előző tegeződött.
- Hát ezzel még nem ismerjük egymást annyira - magyarázta Attila (ezt a magyarázatot már mástól is hallottuk, ld. a Best of Camino Portugues c. bejegyzést).
- És miért cserélted le?
- Hát az előző ellen kifogások voltak mindenféle rakpartok miatt. Gondoltam, kipróbálok egy másikat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése