2010. január 8., péntek

Identitászavaros autó

Heni, az edzőterem recepciósa már percek óta bámult ki az ablakon, miközben a recepcióspult előtt türelmetlenül sorakoztak a vendégek. Mivel ez elég szokatlan volt (nem az, hogy nem foglalkozik a vendégekkel, hanem hogy kibámul az ablakon), kinéztem én is, hogy mi történt.

Elsőre csak egy fekete terepjárót láttam, amely kicsit jobban felállt a szemközti járdára, mint parkoláskor illik, de ugye Budapesten ez annyira nem meglepő, ezért visszatértem eredeti problémámhoz, hogy t.i. hogy tudom a mászógépet fülsiketítő nyikorgás nélkül üzemeltetni. Mikor azonban legközelebb kinéztem az ablakon, azt láttam, hogy a fekete terepjáró egy sétáló ember átlagsebességével halad előre - a járdán. Majdnem egy teljes saroknyit haladt így, míg a zebránál 90 fokban elfordult, és a zöldet rendesen megvárva lehajtott az úttestre. Azt, hogy a szemközti járdára ment át vagy az úttesten maradt, sajnos nem láttam.

Olyanról már hallottam, hogy egy ember autónak képzeli magát. Úgy tűnik, újabban a fordítottja is előfordul. Azon töprengek, vajon ez a személyiségzavar milyen szakszóval írható le.

6 megjegyzés:

  1. Az "autó-nómia" mint szakszó milyen lenne erre?

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, de azért várjuk meg a pszichológusok szakvéleményét is :-)

    VálaszTörlés
  3. lehet, hogy csak térben is időben dezorientált, ami pedig sok bajnak lehet kísérőtünete. (mondjuk a jelek szerint a szerző is időben dezorientált, muhaha.) de várjuk meg a pszichológusok szakvéleményét is :D

    VálaszTörlés
  4. Nem én vagyok időben dezorientált, csak a blogom :-)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. ja, tényleg, bocs :D

    amúgy meg én térben voltam dezorientált, midőn "térben IS időben"-t írtam "és" helyett... no mindegy :)

    VálaszTörlés